Fomotrade BM History (هیستوری بوک مپ)

Fomotrade BM History (هیستوری بوک مپ)

برنامه Fomotrade BM History که توسط موسسه آموزشی فوموترید ارائه شده، راهکاری برای دانلود دیتای گذشته مارکت (هیستوری دیتا) برای نرم افزار بوک مپ است. یعنی می توانید آن را هیستوری دانلودر بوک مپ تلقی کنید. این برنامه توسط “آرمان” استاد و برنامه نویس ارشد مجموعه فوموترید ساخته شده است. ساخت این برنامه بنا به درخواست و اعلام نیاز شدید کاربران برای دسترسی به دیتای گذشته مارکت در نرم افزار بوک مپ است. همچنین مجموعه فوموترید به جهت احساس مسئولیت نسبت به حفظ امنیت کاربرانِ جامعه تریدری ایران، اقدام به ساخت این برنامه در بستری امن کرده است. لذا بیانیه امنیتی تیم فوموترید به شرح زیر می باشد:

بیانیه امنیتی تیم فوموترید

این روزها به دلیل قوانین ایران و عدم وجود زیر ساخت مناسب برای پیگیری حساب های هک شده کاربران ایرانی، متدهای بسیاری برای هک حساب های کاربری کاربران رواج داده شده است، از جمله متد ساخت حساب کاربری و لاگین در بد افزار های جامعه تریدری با ایمیل. این گونه نرم افزار ها علاوه بر سرقت اطلاعات مهم سیستم، با ایجاد Backdoor بر روی سیستم کاربر، دسترسی را برای شخص سوء استفاده کننده هموار می کنند. در این میان کاربرانی هستند که در هنگام ثبت حساب کاربری از “پسورد مادر” استفاده میکنند. پسورد مادر همان رمز عبوری است که اغلب کاربران به جهت سهولت در به خاطر سپردن آن، بر روی تمامی حساب های کاربری از جمله ایمیل خود قرار می دهند. حال با وجود دسترسی شخص سوء استفاده کننده به سیستم از طریق متد Backdoor و همچنین داشتن پسورد مادر و ایمیل، خالی کردن حساب تریدری کاربر کاری آسان خواهد بود، و قابلیت پیگیری آن در مراجع قضایی عملا امری محال می باشد. تیم فوموترید ضمن مسدود سازی قاطعانه بد افزار های جامعه تریدری اقدام به ارائه این نرم افزار در بستری آزاد و بدون نیاز به ساخت حساب کاربری و لاگین در سرور های فوموترید کرده است. سرورهای فوموترید بر بستری ملی قرار دارند تا کاربران ضمن تجربه سرعتی مناسب، با خیالی آسوده تر از این نرم افزار بهره مند شوند.

برای استفاده از این نرم افزار نیازمند دریافت لایسنس توسط تیم فوموترید هستید که این فرآیند کاملا رایگان است و خدمتی است که تیم فوموترید با افتخار به تمامی تریدرها ارائه می دهد. این نسخه فقط بر روی سیستم های ۶۴ بیت قابل نصب است و قابل استفاده برای تمامی نسخه های بوک مپ. در Setup این برنامه پیش نیاز زیر قرار داده شده است که پیشنهاد می شود هنگام نصب، حتما تیک نصب شدن آن را فعال کنید:

1. Microsoft .Net 6.0.21

این نرم افزار تحت دو سرور اصلی در حال کار می باشد. سرور Q که مبنای رکورد دیتای بوک مپ در آن بر اساس ربع ساعت (Quarter of Clock) می باشد و سرور H که مبنای رکورد دیتای بوک مپ در آن بر اساس نیم ساعت (Half of Clock) می باشد. تفاوت این دو سرور تنها مدل رکورد دیتا است و دلیل اختصاص دو سرور به این برنامه پایین آوردن احتمال عدم دسترسی به دیتا در پیش آمد هر گونه اختلال احتمالی است. آموزش کامل نصب و استفاده از این نرم افزار توسط “آرمان” استاد مجموعه، در تمامی رسانه های فوموترید قابل مشاهده است.

آموزش نصب

حجم فایل : 128
تغییرات ورژن

نسخه فعلی: 1.0.0
- ساپورت نمادهای YM, NQ, ES, 6E, CL, SI, GC
- مجهز به دو سرور Q و H با متد رکورد هیستوری دیتای متفاوت
- اتصال امن بدون نیاز به لاگین یا ساخت حساب کاربری
- سینک ساعت چارت بوک مپ با سیستم بر اساس UTC + 3:30
- پنل اعلام وضعیت سرورها بر اساس رخداد و تاریخ
- دارای کنسول نمایش اطلاعات فایل های قابل دانلود
- دارای قابلیت حذف فایل های دانلودی برای مدیریت حافظه
- قابلیت ادامه دانلود در صورت ناپایداری اینترنت
- مسدود کننده بد افزارهای منتشر شده در جامعه تریدری